Bursa'nın İnegöl ilçesinde faciadan dönüldü. Sobadan sızan karbonmonoksit gazından aynı günde 11 kişi zehirlendi. Şehitler Mahallesi’nde aynı evde yaşayan aile sobayı yaktıktan sonra uyudu. Bir anda sobadan sızan karbonmonoksit gazının odayı sarmasıyla birlikte ailede baygınlık başladı. Aile bireylerinin uyanmasıyla birlikte aynı odada bulunanları diğer akrabaları kaldırıldı ve dışarı çıkarıldı. Çağrılan ambulansla 3 yaşındaki Beste A., 12 yaşındaki Çınar A, 47 yaşındaki Serpil A., 16 yaşındaki Eda A., 55 yaşındaki Turan A. hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı. Mesudiye Mahallesi'nde ise ikamet eden 37 yaşındaki Muammer A., 69 yaşındaki Güller A. ve 73 yaşındaki Hamit A. ile Sinanbey Mahallesi'nde ikamet eden 14 yaşındaki Sinem B., 42 yaşındaki Zeynep B., 44 yaşındaki Sevim B.'de aynı gün sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi. İnegöl Devlet Hastanesi'nde tedavi altına alınan yaralılardan durumu ağır olan 73 yaşındaki Hamit A. ambulansla Bursa Yüksek İhtisas Hastanesi'ne sevk edildi. Bu arada, İnegölde 2015 yılında 125 soban sızan karbonmonoksit gazı zehirlenmesine maruz kaldı.
GÜNCEL
Yayınlanma: 07 Ocak 2016 - 23:16
11 kişi sobadan zehirlendi
İnegöl'de sobalardan sızan karbonmonoksit gazından 11 kişi zehirlendi.
GÜNCEL
07 Ocak 2016 - 23:16





