Galatasaray'ın yeni teknik direktörü Jan Olde Riekerink, takımın başında ilk antrenmanına çıktı. Galatasaray, Süper Lig’in 26. haftasında Fenerbahçe ile oynayacağı maçın hazırlıklarını Florya Metin Oktay Tesisleri Jupp Derwall Antrenman Sahası’nda Hollandalı Teknik Direktör Jan Olde Riekerink yönetiminde yapılan antrenman ile sürdürdü.Antrenman ısınma hareketleriyle başladı. Daha sonra gruplara ayrılan oyuncular, üç takımlı top tutma oyunu gerçekleştirdi. Antrenmanın ana bölümünde ise iki takım halinde dar alanda çift kale maç yapıldı.
SPOR
Yayınlanma: 16 Mart 2016 - 21:31
Güncelleme: 24 Mart 2016 - 01:33
Rıekerınk, ilk antrenmanına çıktı
Jan Olde Riekerink, Galatasaray'ın başında ilk antrenmanına çıktı.
SPOR
16 Mart 2016 - 21:31
Güncelleme: 24 Mart 2016 - 01:33









