Suriye'deki iç savaştan kaçarak Şanlıurfa'nın Bozova ilçesinde yaşamaya başlayan ailenin 10 yaşındaki küçük kızlarının vücudunu saran siyah lekeler hem yürekleri sızlatıyor, hem de şaşkına çeviriyor.IŞİD terör örgütünün Suriye'nin Halep kentine bağlı Kobani şehrine saldırması sonrasında Türkiye'ye sığınan Ahmed ailesi Şanlıurfa'nın Bozova ilçesinde yaşamaya başladı. Doğuştan vücudunda lekeler bulunan ve giderek yayılan Nesrin Ahmed'in ailesi çocuklarının hastalığına Suriye'de bir çare bulamadı. Türkiye'ye geldikten sora hastanelerin kapısını çalan aile, küçük kızlarının tedavisi için yardım bekliyor. Doktorlar ilk muayenede hastalın doğuştan ve kalıtsal olduğunu tahmin ederken, ileri tetkik için araştırmalar sürüyor.ÇOCUĞUN HASTALIĞININ TIBBİ GEREKÇESİ ARAŞTIRILIYORNesrin Ahmed'i muayene eden Bozova Devlet Hastanesi Başhekim Uzm. Dr. Fatih Aksoy, hastalığın doğuştan ve kalıtsal olduğunu tahmin ettiklerini, tedavi için Harran Üniversitesi Tıp Fakültesi'ne çocuğu sevk ettiklerini kaydetti.
HASTALIĞA SURİYE'DE ÇARE BULUNAMADI Suriye'deki doktorların çocuklarının hastalığına çare bulamadığını belirten anne Anne Leya, maddi imkanları olmadığı için başka hastanelere çocuklarını götüremediklerini söyledi. Türk doktorların kızlarına çare bulmasını ve yetkililerin sahip çıkmasını talep eden anne Leya, Türk Devleti'nin kendilerine kucak açtığı gibi kızlarının sağlık sorununa da çare olacağına inandıklarını ifade etti.Baba Ahmed ise, "Biz hastaneye geldiğimizde doktorumuz bize özel ilgi gösterdi. Sağ olsun bizim hem hastamızla ilgilendi hem de bizlere hoşgörü gösterdi. Allah ondan bin defa razı olsun'' şeklinde konuştu.
HASTALIĞA SURİYE'DE ÇARE BULUNAMADI Suriye'deki doktorların çocuklarının hastalığına çare bulamadığını belirten anne Anne Leya, maddi imkanları olmadığı için başka hastanelere çocuklarını götüremediklerini söyledi. Türk doktorların kızlarına çare bulmasını ve yetkililerin sahip çıkmasını talep eden anne Leya, Türk Devleti'nin kendilerine kucak açtığı gibi kızlarının sağlık sorununa da çare olacağına inandıklarını ifade etti.Baba Ahmed ise, "Biz hastaneye geldiğimizde doktorumuz bize özel ilgi gösterdi. Sağ olsun bizim hem hastamızla ilgilendi hem de bizlere hoşgörü gösterdi. Allah ondan bin defa razı olsun'' şeklinde konuştu. 




