Batman’da okulun 5’inci katından atlayan öğrenci, aşağıda bulanan başka bir öğrencinin üzerine düşmesi sonucunda ikisi de ağır yaralandı.Belde Mahallesi’nde bulunan Batman Anadolu Lisesi’nde korku dolu anlar yaşandı. Ruhi bunalım geçiren 11. sınıf öğrencisi F.G. (17) okulun 5’inci katında bulunan sınıfın penceresine çıktı. Öğrenci F. G.'yi fark eden öğrenciler ve okul yönetimi hemen emniyet, itfaiye ve sağlık ekiplerine haber verdi. Bir süre sonra olay yerine gelen can kurtaran ekipleri, F.G.’yi uzun süre ikna ederek camdan indirmeye çalışı. İkna çabaları sürerken itfaiye ekipleri bahçede branda açmaya çalıştı. Bu sırada, branda açılamadan çalışmaların devam ettiği anda öğrenci F. G., biranda kendini boşluğa bıraktı.
İHMAL BAŞKA ÖĞRENCİNİN ÜZERİNE DÜŞTÜÖğrenci herkesin şaşkın bakışları arasında yere düşmesi sırasında pencerenin altında bulunan F.G. kaçmadı. Öğrenci aynı okulda okuyan F.G. adlı öğrencinin üzerine düştü. Öğrencinin böyle bir olay sırasında camın altına gelmesine nasıl izin verildiği ise soru işareti kaldı. Düşme ve çarpmanın etkisiyle iki öğrenci ağır yaralandı. İlk müdahaleleri hazır bekletilen ambulansta yapılan yaralı öğrenciler, Batman Bölge Devlet Hastanesi’nde tedavi altına alındı.
İHMAL BAŞKA ÖĞRENCİNİN ÜZERİNE DÜŞTÜÖğrenci herkesin şaşkın bakışları arasında yere düşmesi sırasında pencerenin altında bulunan F.G. kaçmadı. Öğrenci aynı okulda okuyan F.G. adlı öğrencinin üzerine düştü. Öğrencinin böyle bir olay sırasında camın altına gelmesine nasıl izin verildiği ise soru işareti kaldı. Düşme ve çarpmanın etkisiyle iki öğrenci ağır yaralandı. İlk müdahaleleri hazır bekletilen ambulansta yapılan yaralı öğrenciler, Batman Bölge Devlet Hastanesi’nde tedavi altına alındı. 




